Deathtrap

Metascore: 77
Fejlesztő: Neocore Games
Megjelenés éve: 2015

Gamekapocs: A játékban leegyszerűsítve annyi a teendőnk, hogy a levegőben úszó szigeteket megvédjük a betolakodó szörnyektől. Oké, némi sztori is akad a küldetések között: a Van Helsing-univerzumban járunk, ám a narratíva olyannyira mellékes, hogy nem is érdemes beszélni róla.  A játék során különféle védelmi tornyokat és csapdákat kell elhelyeznünk a körök építési szakaszában, melyek szerencsés esetben alaposan megritkítják a szörnyetegek sorait. A hullámok fokozatosan erősödnek, egyre több és veszedelmesebb rémség szeretne épségben eljutni a pálya végébe. Természetesen hősünk nem fog unatkozni, csapdák nélkül a túlerő gyorsan végezne vele, ám némi taktikai érzékkel, kitartó kardforgatással és varázslással sikerrel járhat. Kezdetben gyakorta elhaláloztam, a fejlődés kicsit lassú, noha a térképek nem túl bonyolultak, nem láttam át elsőre, hogy mit kéne tenni. Amint megszereztem néhány erősebb képességet és csapdát, már nem volt gond, ám a tanulóidőszak nehéz, ezt nem árt figyelembe venni.

Deathtrap” bejegyzéshez egy hozzászólás

Új írása

Válasz írása

Működteti a WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑