Eureka!

Fejlesztő: Császár András, Kiss Donát
Megjelenés éve: 1984
Hungame pont: 66

RetEmu: Az Eureka! című játék a Novotrade egyik nagy fejlesztői sikerének köszönhető: a brit Domark cég készítői óriási marketing-fogással hozakodtak elő: olyan játékot terveztek elkészíteni, amely ami ugyan minden eddiginél nehezebb fejtörőkkel gyötörte a játékosokat, de a végigjátszás közben fellelhető infókból egy telefonszámot lehetett megfejteni.  Aki fel tudja hívni a telefonszámot (vagyis rájött), az máris gazdagabb lett 25 ezer angol font nyereménnyel (ne felejtsük, 1985 táján járunk)!

A nagyon szűkösre szabott játékfejlesztési határidő miatt azonban nem találtak fejlesztőstúdiót, amely elvállalta volna- egészen addig, amíg nem futottak össze Robert Steinnel (akiről az első részben volt szó az Andromeda kapcsán). Ő ajánlotta a magyar Novotrade szoftverfejlesztőit a Domark fejeseinek..

A rövid határidőn természetesen a magyarok is meglepődtek- de visszautasítani sem lett volna szerencsés az ajánlatot; ezért irreális árat kértek a munkáért, “hogy ne fogadják el”. Nos, tévedtek, mert belementek a dologba – azért ha 25 ezret csak úgy elköltenek marketingre minimum, nem lehettek finnyásak 🙂

Game-Chronicle: 1984 őszén, a hatalmas hírverésnek köszönhetően óriási figyelmet kapott a játék, Dominic és Mark ötlete a gyakorlatban is kiválóan működött, aminek köszönhetően ömlött a pénz a Domark -hoz. Egy bökkenő viszont mégis maradt: a tesztelésre már nem maradt elegendő idő, ha egy bug miatt nem lehet végigvinni a programot, akkor a Novotrade nyakába pert akaszthatnak…

Válasz írása

Működteti a WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑