A-Tech Cybernetic VR

Fejlesztő: XREAL Games
Megjelenés éve: 2017

A kizárólag csak VR játékokra szakosodott XReal Games csapata készítette el első játékaként az A-Tech Cybernetic VR-t. Az Unreal 4 motorra épülő játék Swarm játékmódja óriási sikerült araott Steam korai hozzáférésben, ezért készülhetett el hozzá a 10-12 órás egyjátékos történet mód is!

IGN hu:Először a Swarm módot próbálom ki: a 3D-s, holografikus kezelőfelületeket idéző menübe kerülve azonnal lenyűgöz a játék atmoszférája. A tutorial segítségével megismerkedem a játék kezelésével: az már az első pillanatban érződik, hogy a célzás rendkívül élvezetes, a pisztolyokkal pontosan lehet tüzelni, karunkat valóban egyenesen kell tartanunk, a fegyver nem húz semerre, és ha az íj irányzékot használjuk, hatékonyak leszünk. Ezután a nyílpuskát próbálom ki: a húrt megfeszíteni és vonalban tartani nyilván nehezebb, mint a pisztollyal tüzelni, cserébe a robbanó nyilak hatalmasat sebeznek. Egyszerre két fegyver lehet két kezünkben, illetve övtáskáinkba is elhelyezhetünk egy-egy pisztolyt, így összesen négyre tornázva fel skulóink számát. Erre mindkét módban szükségünk is lesz, hiszen ha a hordákban ránk támadó zombik között azon kapjuk magunkat, hogy kiürült a tár, sok jóra nem számíthatunk – marad a közelharc, illetve kiürült fegyvereinket is nekihajíthatjuk a dögöknek (ami – mondani se kell – rendkívül jó érzés, ahogy a földön vonagló hullák kegyelemdöfésként szolgáló megrugdosása is). A Vive kontrollerének segítségével mozoghatunk waypontok közti teleportálással, de a jobb oldali tapipadot használva manuálisan is közlekedhetünk, sőt, futhatunk is. Azt, hogy a karakter nem automatikusan arra halad, amerre néz, tehát perspektívánk és lábunk mozgása egymástól független, a PC-s FPS-eken nevelkedett játékosoknak természetesen szokni kell, de a metódus pár perc után készségszinten elsajátítható.

Az oktatómód befejezése után három nehézségi szint közül választhatunk; én természetesen a legkönnyebbel kezdem, de így is hamar elvérzek. Pokoli mezőre kerülök, és leesik az állam: a környezet kidolgozása, az effektek, az atmoszféra egészen elképesztő. Körös körül portálok, amelyek különböző fegyvereket idéznek meg, első körben azonban mindössze pisztolyokat vehetek magamhoz, hogy az első hullám előtti visszaszámlálás véget értekor, amikor megjelennek a pokol szülöttei, kezdetét vegye a bővér, élvezetes akció. Amikor lőni és mozogni kezdek, azonnal a Bethesda Doomja jut eszembe a remek ritmusú, pörgős, hátborzongató harcok során. Korántsem koppintásról van szó azonban, ugyanis az XReal fogta magát, és a legjobb FPS-ek harcrendszerét újragondolva mindent az alapoktól a VR-re szabott. Fantasztikus és (már a horda mód esetében is) hátborzongató érzés első kézből megtapasztalni a pokol hordáinak támadását: a tempó egy pillanatra sem lassul, ahogy elfogy a töltényem, pisztolyom elkeseredetten a hozzám legközelebb eső, épp belém harapó szörnyeteghez vágom, majd távolabb teleportálok, hogy egy épp elérhetővé váló gránátot magamhoz véve robbantsam cafatokra a horda utolsó zombiraját.

A teljes cikk itt olvasható: IGN Hungary

Válasz írása

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Működteti a WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑

%d blogger ezt kedveli: