Viktor a Piktor

Fejlesztő: Korsós István Novotrade – Appaloosa
Kiadás éve: 1987

Korsós István: Én fejlesztettem ez a játékot C16-ra egy Commodore Plus/4-et használva. A játék alig fért bele a C16 memóriájába. Annak idején 1700 darabot adtunk el belőle. A játék egy nagyon jól ismert ötleten alapszik:
Egy négyzetes táblán a feladatod átfesteni a négyzeteket, miközben egy szellem kerget. A Viktor a Piktor 99+1 pályát tartalmaz, ami akkoriban igen komolynak számított. A legtöbb szintet az korábbi barátnőm tervezte – most már feleségem 🙂 A játékról nagyon sok cikk született, amik központi kérdésköre az volt, hogy hogyan használja a program a megszakításokat. Példuául volt egy cikk arról, hogy hogyan használja a megszakításokat, hogy két csatornán játszhasson le zenét.

Viktor a Piktor - Magyar Fejlesztésű Játékok
Viktor a Piktor – Magyar Fejlesztésű Játékok

Segítsünk Viktornak egy 101 szobás kastély szobának padlóját lefesteni! Nem könnyű a dolga, mert a szobákban szellemek kószálnak és ha elkapják őt, hősünk menten a másvilágra költözik.

Adott idő alatt kell egy szobát lefestenie, mert ha kicsúszik az időből, egy életet veszít. hogy mégse legyen olyan könnyű a szellemek dolga, Viktor rendelkezésére áll két kalapács, melyekkel a szellemeket megbéníthatja. A kalapács mellé állva Viktor a tűzgomb megnyomásával felvesz azt és letesz a nála lévő festőhengert. Ha ilyenkor egy szellem Viktorhoz ér, hosszú ideig lebénul, állva marad.

Válasz írása

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Működteti a WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑

%d blogger ezt kedveli: